Vandaag de dag is niemand fan van registreren op een website, de mensen willen direct een oplossing aan hun probleem en geen tijdverlies met registratie om u probleem op te lossen. Een ander probleem is dat we nooit het algemene voorwaarden lezen en toch wel aanvinken dat we er akkoord zijn om er zo vlug van af te zijn. Maar dit moet wel gebeuren, hieronder heb ik twee slechte voorbeelden van een registratie aan een website.

tempoteamTempo Team (www.tempo-team.be)

Tempo team is een interimkantoor, via de website kan je verschillende jobs vinden of plaatsen voor studenten en/of arbeiders.

Tempo Team vraagt alleen wat nuttig is om een job te kunnen vinden. Hier is het ook meer aantrekkelijker omdat er een design achter is  (simpel en goed opgebouwd). Wat heel slecht is dat je niet weet hoe je u moet registreren omdat er geen knop is voor dit, als je op een vacature bent kan je dan kiezen om te solliciteren en dan vragen ze om een account te maken of inloggen.

Slecht = Waar is het registratieknop?
Goed = – Simpel en goed opgebouwd!
– Ze vragen wat nuttig is en geen extra informatie voor niks!

Auteur : Ali Sönmez

bron: